One Time Deal en Slimme Deals weg, Avantisport en Elke dag iets leuks erbij

2010 14 november
door Bart

Helaas zijn er de laatste tijd erg veel klachten over One Time Deal binnengekomen. Mede hierom is besloten om voorlopig de promotie van One Time Deal te stoppen. Dit geldt voor alle onderdelen van One Time Deal, dus ook de kids, wijn en parfum aanbiedingen zullen niet meer gepromoot worden.

Slimme Deals heeft de samenwerking met Martkplaats stop gezet, vandaag was dus ook de laatste dag met een Slimme Deals aanbieding.

Gelukkig is er ook goed nieuws, er zijn twee nieuwe dagaanbieders aan het overzicht toegevoegd Avantisport en Elke dag iets leuks!

6 Reacties
  1. Bart permalink
    november 15, 2010

    Tja,

    als er nou eerst eens goed op internet gekeken was …… Deze eigenaar had hiervoor Aanbiedingsknaller. Gebruik Google maar eens om de ervaringen te lezen. Ook een tip voor jullie? Kleine moeite toch?

  2. november 16, 2010

    Dat One Time Deal eerst Aanbiedingsknaller was is bekend. Hoewel er bij Aanbiedingsknaller af en toe wel problemen konden zijn werden deze wel opgelost. Af en toe kan er natuurlijk wat mis gaan en dat is wat mij betreft geen reden om gelijk maar een partij te verwijderen van de site, echter de laatste maanden blijkt dat One Time Deal structureel klachten niet oplost en hierdoor is tot verwijderen besloten. We houden natuurlijk alle partijen in de gaten, lezen reviews over de partijen en doen testaankopen bij ze zodat u gerust kunt shoppen bij de op Dagelijkse Koopjes vermeldde sites.

  3. Thijs permalink
    november 16, 2010

    Fijn om te zien dat er vanuit Dagelijksekoopjes.nl actie wordt ondernomen om verdere klachten bij OneTimeDeal te voorkomen.

  4. Bart permalink
    november 16, 2010

    Ja en nee. De eerste klachten van Onetimedeal dateren van mei. Dat is al een half jaar dus. http://www.klachtenoplossing.nl/onetimedeal/?pg=22 Gegronde klachten lijkt mij. Zeker als je op de hoogte bent van de voorgeschiedenis moet er dan een belletje gaan rinkelen. Wel meer dan een belletje. Dat had heel veel van de daaropvolgende klachten (22 pagina’s tot deze week!) en dus onschuldige slachtoffers kunnen besparen.

    Los daarvan blijft het overigens ook deels een verantwoordelijkheid van de kopende partij om even te bekijken wat voor vlees je in de kuip hebt.

  5. november 16, 2010

    Het klopt dat er in de periode tussen mei en oktober wat klachten zijn geweest, maar die werden toen nog beter opgepakt. Eind oktober hebben wij de eerste klacht ontvangen dat OneTimeDeal keer op keer niet thuis gaf bij klachten. Er is toen contact geweest en ons is verteld dat wegens enorme groei er sprake zou zijn van onderbezetting waardoor de klantenservice het niet aan kon. Er zouden maatregelen worden genomen om de problemen op te lossen. In de tussentijd bleven we berichten ontvangen dat klachten niet serieus afgehandeld werden. Toen vorige week een bericht kwam over een betalingsachterstand van OneTimeDeal bij een derde partij is besloten de promotie stop te zetten. Hebben we dan te lang de kat uit de boom gekeken? Persoonlijk vind ik van niet, een partij moet toch de kans krijgen om zich te herstellen. Helaas is tot nu toe gebleken dat veel beloftes loos waren, maar dat konden we van te voren natuurlijk niet weten.

  6. Herry permalink
    december 7, 2010

    December 2010:
    Goed om te horen dat ONETIMEDEAL B.V. niet verder gepromoot wordt door u. Want dit bedrijf heeft niet veel in huis om te promoten. Ja, een hele berg loze toezeggingen en beloftes. Want helaas bakt ONETIMEDEAL er verder niet veel van. Er worden niet of nauwelijks goederen geleverd, bij annulering wordt het geld helemaal niet of zelden teruggestort en met de terugkoppeling van klachten wordt uiterst slordig omgegaan. Klanten worden op tal van fronten teleurgesteld en moeten leuren, bidden, smeken en blijven hopen op daar waar zij meer dan recht op hebben.
    ONETIMEDEAL B.V. Keihard aanpakken is de enige optie!

Reageren is gesloten.